Mexico - Reisverslagen van Martine - WaarBenJij.nu Mexico - Reisverslagen van Martine - WaarBenJij.nu

Mexico

Voor mijn stage voor de opleiding Toegepaste Psychologie, ben ik afgereisd naar Mexico. Ik loop hier stage bij een therapeutisch paardencentrum en ik zal helpen met therapieën met, voornamelijk, kinderen, door middel van paarden. Hier zal ik de komende 4 maanden met mijn stage bezig zijn.

De laatste maand ga ik reizen door Guatamala en Belize.
Af en toe plaats ik een blog en als je het leuk vindt, kan je die lezen. :D

Recente Reisverslagen:

06 Augustus 2014

Reisverslag 5: Caye Caulker en einde reis!

06 Augustus 2014

Reisverslag 4: Rio Dulce

06 Augustus 2014

Reisverslag 3: Antigua en Semuc Champey

06 Augustus 2014

Reisverslag 2: Quetzaltenango en San Pedro

10 Juli 2014

Op reis!
Martine

Ik ga stagelopen in Mexico!

Actief sinds 16 Feb. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 15312

Voorgaande reizen:

19 Februari 2014 - 09 Augustus 2014

Mexico

Landen bezocht: